מבין כל הפעולות החשובות ביותר, ניקוי שטיחים לוקח בענק, זה יכול להיות עבור המשרד או הבית ועדיין, יש כמה כללים שאסור לשבור, בפרט כאשר מדברים על ניקוי שטיחים ברמה גבוהה. מה באמת קורה כאשר השטיח במשרד או בבית מתלכלך מכתם של קפה או אוכל? מה עושים? איך שומרים על נראות השטיח לאורך זמן? הנה כל מה שחשוב לדעת אודות ניקוי שטיחים בסביבת הבית או המשרד שלכם.

איך מנקים שטיחים סינטטיים?

כאשר מדברים על ניקוי שטיחים, אי אפשר לפסוח על שטיחים סינתטיים, שטיחים מוכרים בלא מעט מקומות. למעשה הם שטיחים נפוצים ביותר בכל מקום בזכות חומרי גלם העשויים מפוליאסטר, חומרים סינתטיים שעולים הרבה יותר זול ומאפשרים את הרכישה הזאת.

בגדול, מדובר בשטיחים שמרחיקים לכלוך, הם מרחיקים לחות ומאפשרים תחזוקה שוטפת וקלה יותר, כאמור ניקוי שטיחים קל ובטוח.

יש כל מיני שטיחים סינתטיים, יש בעבודות יד ויש בעבודת מכונה. כאמור, מדובר בשטיחים זולים יחסים והם גם עמידים לכן רבים וטובים בוחרים בהם, גם בשל העובדה שהם ניתנים לתחזוקה וניקיון בקלות רבה.

איך מנקים שטיח מסיב טבעי?

סיב טבעי בשטיח כולל צמר, משי אבל גם עשוי מחומרים כמו כותנה. יש גם שטיחים שמשלבים כמה חומרי גלם ביחד. בגדול, שטיחים אלו הם יקרים יותר משטיח סינתטי ולכן חשוב להפקיד ב עניין הניקיון אף יותר.

הניקוי צריך לקחת בחשבון את החלק העדין יותר, הכול בהתאם לחומרי הגלם שמהם עשוי השטיח. יש שטיחים שידרשו מכם התעסקות מסיבית יותר ויש התעסקות פשוטה יותר, השאלה היא כמה זמן או השקעה תרצו להשקיע בפועל.

כמו כן, יש מצבים בהם יידרש לבצע ניקוי שטיחים על רקע ניקוי יבש, ניקוי שיעלה לכם יותר יקר ועדיין הוא זה שיספק את התוצאה הסופית.

אפשר לנקות כל שטיח?

זה מאוד תלוי בסוג השטיח והמצב שהוא נמצא. לכן חשוב לבדוק מה המצב של השטיח וכן מה מצב הכתם עצמו. אם הכתם עמוק יהיה קשה להסירו, לעומת זאת, אם נשפך לכם קפה בזה הרגע, חשוב לבצע את הניקוי מהיר ויפה שעה אחת קודם.